Sunday, March 13, 2011

Anak ke 4

alhamdulillah...isteri aku yang pertama (sama la maksud dgn nan satu tu je kan) selamat melahirkan zuriat aku yang ke 4 melalui kaedah cesarian, juga di Darul Ehsan Medical Centre (DEMC). hak ni pun pempuan gak..
kata org2 tua @ org tua2 ( yg mana betul ni)...anak2 yang dilahirkan dengan cara sebegini biasanya akan menjadi cerdik, tapi aku tak berapa yakin dengan cakap2 org2 tua ni..kalaulah org2 tua kita memang bijak menafsir,mentakwil,meramal..kenapa la susah sangat org kita nak dapat 30% dari ekonomi negara.
cerita pasal peratusan ni, aku rasa keluarga aku ada kot beberapa persen bahagian kat lif DEMC..dah tu..sakit demam semua pegi sana.

-KALAULAH KEKAYAAN ITU DIKIRA DARI JUMLAH HUTANG-

1 comment:

  1. Huh!! kawan aku yg ada syer kat DEMC pun tak mau pergi sana...

    ReplyDelete