Monday, March 21, 2011

Kisah CD Lucah

aku dah lama tak tengok berita kat tv3 ni.tapi td pasal kecoh2 ada video blue pemimipin politik aku tengok gak la berita.mana tau ada source nak dapat CD tu.aku tak nak ulas pasal orang yang dikatakan kaki liwat (homoseks la ye tak) tapi mampu dan ada nafsu pulak nak buat seks dengan pempuan..21 minit lak tu..lama tuuu..

aku cuma tertarik dgn ulasan Hishamudin Hussein , menteri dlm negeri (x payah la sebut datok2 ni..takde maknanya..ko dan aku je yang belum dapat gelaran datok ni..lagipun ada jual dipasaran) dia cakap jgn buat spekulasi bahawa polis yg buat rakaman video lucah tu , dia pun berani sahkan yang polis langsung tak terbabit. lepas tu dia cakap lagi, dia pun tak tahu video lucah tu genuine ke tak..

kenapa hishamudin tak larang org ramai dan ahli parlimen buat spekulasi pasal CD blue yang dia sendiri pun tak tau betul ke tak.

-KALAULAH KEKAYAAN ITU DIKIRA DARI JUMLAH HUTANG-

2 comments: